دستگاه رزوه زنی میلگرد مدل SKG5.5-01

امروزه دیگر روش های قدیمی اتصال میلگرد مانند اورلپ، با توجه به تولید تجهیزاتی چون وصله های مکانیکی و دستگاه کوپلر میلگرد در حال منسوخ شدن است. این دستگاه مهندسی شده نقش مهمی در کاهش مشکلات و دردسرهای وصله های پوششی در گذشته داشته است. وصله مکانیکی یا کوپلر روشی نوین برای ورود فناوری به دنیای ساخت و ساز و صنعت آرماتوربندی می باشد. در واقع دستگاه کوپلر با قدرتی که از موتور خود می گیرد فرآیند رزوه کردن میلگردها را برای اجرای کوپلر یا اتصالات مکانیکی انجام می دهد.یکی از دستگاه های متداول در بازار دستگاه رزوه زنی میلگرد شاهکار اندیش می باشد. این دستگاه در مدل های مختلف بر اساس توان، ظرفیت و نوع میلگردها توسط مهندسین این شرکت طراحی و تولید شده است.

دستگاه رزوه زنی میلگرد مدل SKG5.5-01

توان این دستگاه 5.5 کیلو وات معادل 7 اسب بخار است. تمام استانداردهای لازم در طراحی و تولید این دستگاه رعایت شده است. وزن دستگاه رزوه زنی میلگرد مدل SKG5.5-01 600 کیلو گرم می باشد. این مدل قادر است میلگردهایی از سایز 16 تا 40 به طول 25 سانتی متر را رزوه کند. ظرفیت دستگاه 400 قطعه در روز می باشد.

دستگاه-رزوه-زن

مزایای دستگاه رزوه زنی میلگرد مدل SKG5.5-01

این دستگاه علاوه بر سرعت انجام عملیات رزوه زنی میلگرد کاربری بسیار راحتی دارد. به طوری که اپراتور به سادگی می تواند با دستگاه کار کند. همچنین طراحی نه چندان پیچیده دستگاه، امکان تعمیرات آسان آن را فراهم کرده است. بنابراین قطعات مصرفی در صورت هر گونه خرابی به راحتی تعویض می شود. از دیگر مزایای دستگاه رزوه زنی میلگرد مدل SKG5.5-01 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازدهی بالا
  • ظرفیت مناسب
  • کیفیت بالای بدنه و قطعات
  • قیمت مقرون به صرفه
  • کاهش هزینه های جانبی ساخت و ساز

قیمت دستگاه رزوه زنی میلگرد مدل SKG5.5-01

امروزه خرید دستگاه کوپلر و سایر تجهیزات ساختمانی به دلیل نوسانات ارز و گران بودن متریال اولیه دستخوش تغییرات زیادی است. خوشبختانه قیمت تمام تولیدات شرکت شاهکار اندیش کوپلر از جمله دستگاه رزوه زنی میلگرد، آچار کوپلر و اتصالات مکانیکی به دلیل عرضه مستقیم و حذف واسطه ها بسیار مقرون به صرفه می باشد.مشتریان محترم در اقصی نقاط ایران برای استعلام قیمت دستگاه کوپلر میلگرد توانند با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرند و از راهنمایی های لازم بهره مند شوند.

فروش دستگاه رزوه زنی میلگرد در شاهکاراندیش کوپلر

دستگاه کوپلر میلگرد مدل های متنوعی دارد. امروزه شرکت های زیادی در داخل و خارج از کشور به تولید این دستگاه ها با ظرفیت های مختلف اقدام کرده اند. یکی از ویژگی های دستگاه کوپلر میلگرد که توسط واحد تولیدی شرکت شاهکار اندیش کوپلر طراحی شده است مطابقت آن با تمام استانداردهای جهانی با بالاترین سطح کیفی است. خط تولید این شرکت تحت نظارت و کنترل مهندسین و کارشناسان خبره فعالیت می کند. شاهکار اندیش کوپلر با تولید دستگاه رزوه زنی میلگرد در حجم انبوه تاکنون نقش موثری در خدمت رسانی به صنعت ساخت و ساز کشور داشته است.آچارکوپلر، کوپلر استاندارد میانی، کوپلر بغل پیچ، کوپلر انتهایی، کوپلر جوشی، کوپلر چپ و راست میانی از دیگر تولیدات این شرکت است.